niedziela, 9 września 2012

..grzybki tajm:D

Przyznam się bez bicia, że uwielbiam jesienne łażenie po lesie i zbieranie grzybów!

Nie ma lepszej jajecznicy niż ta z kurkami, nie wspomnę o śmietanowym sosie kurkowym z bitkami z piersi kurczaka lub karkówką..mmm.. albo o wigilijnej zupie z borowików mojego taty..boszzzze! Ślina mi kapie na klawiaturę;)

Teraz wyczekujemy niecierpliwie opieńków i gąsek!

Która z Was też jest grzybiarą?:D 


Z braku czasu podpięłam tego scrapa pod Liftonoszkowy lift edycji 6#1 TEJ pracy oraz pod jesienne wyzwanie z inspiracją na Pomorskim Blogu. Zapraszamy do przyłączenia się do zabawy:)

A to jeszcze nie koniec, zapraszam Was też do podjęcia nowego wyzwania mini albumowego na portalu Scrapujących Polek:) Tym razem trzeba zrobić albumik ze starymi zdjęciami. Kliknijcie się i zobaczcie jakie cudnie nastrojowe albumy zrobiła reszta dziewczyn z DT:)


..tak tak, ta mała osóbka to czteroletnia Aga:) wiecie, że do tej pory pamiętam tą czapkę i dresik, czapka gryzła a dres był z takiego dziwnego sztywnego materiału:) 


Miłej niedzieli babolce kochane:***

12 komentarzy:

  1. cudooooooowne prace!
    uwielbiałam łazić po lesie z moim byłym chłopakiem i zbierać grzyby (ja nie mam o nich pojęcia, dlatego pokazywałam Alanowi wszystkie grzyby jakie widziałam haha :D ale o dziwo udało mi się znaleźć troche jadalnych:D)

    OdpowiedzUsuń
  2. yaay! Uwielbiam ta prace :* jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaa. też kocham grzyby. jajecznicę i sosik. mniaaaaam! i krupnik z kurkami! ale w tym roku nie udało mi się zebrać nic. akurat trafiłam do lasu podczas suchy. tydzień później prawdziwki zbierało się wiadrami :/

    prace boskie. albumiszcze retro mnie zabiło!

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Krupnik z kurkami! Muszę jutro zrobić!
    Też kocham zbierać grzyby, świetny relaks. Nie lubię tylko ich później czyścić, ale samo się kurcze jakoś zrobić nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę grzybów ahahah i nienawidzę ich zbierać :D
    ale scrap jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. WSPANIAŁOŚCI! ♥
    Scrap przezajebisty!

    A co do grzybów- kocham jeść, nie umiem zbierać-nie znam się a i w lesie buszować nie lubię 8)

    Ale jajeczniczkę z kureczkami to bym wciągnęęęęła o_O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię zbierać, ale zazwyczaj przegapiam połowę grzybów, które mam pod nogami, nie widzę ich xD ale jajecznicę z prawdziwkami ubóstwiam mmm. lovely skrap!

    OdpowiedzUsuń
  8. No wiesz... mieszkając tutaj nie można nie być grzybiarą! :D Uwielbiam zbierać i jeść! :D kurek mamy w tym roku cały worek w zamrażarce. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eh,... ja uwilebiam chodzic za grzybkami.. tylko cos ostatnio kleszcze też łapie:(
    pozdrowka.. no i chyba sie skusze na ten mini album, tylko czy przejde droge... rejestracji tegoż...??? pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful work. I am eagerly awaiting your future posts to see what your creative mind comes up with to post next! Hello from WA state, USA. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak, na grzybki trzeba będzie się wybrać, zrobić zapasy na zimę :)
    A scrap świetny, piękne kolory i cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne prace!!!
    Grzyby uwielbiam!!! Od początku sezonu grzybowego raczę się co niedzielę jajecznicą z kurkami :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...