poniedziałek, 6 czerwca 2011

wpis Art journalowy

Masakra jakaś...mój komp niedysponowany więc próbuję z kompa męża umiescic ten wpis i jeszcze dziecko 5 miesieczne na kolanach...  sama obróbka zdjęcia w linuxie zajęła mi 30 min!!! A i tak do d.. to foto!!! jak sie człowiek do windowsa przyzwyczai to już klapa!  ogólnie zły dzien mam dzisiaj wiec kończe... w tym głupim linuxie nawet nie umiem zrobic linka do liftonoszek wrrrrrr grrrrrr!!!!! zaraz rozwalę tego kompa!!!

temat:zapach
a moja interpretacja  śmiesznawa...pamiętacie piosenkę Phoebe z Przyjaciół "smelly cat" ? :)

jak już swojego kompa odzyskam to wpis będzie jak należy i foto lepsze.



...kompa swego szacownego już odzyskałam:D foto nijakie ale troszkę poprawione... Wpis zostaje bo jak za jakiś czas to przeczytam to się uśmiechnę przynajmniej:D  no i dorzucam klik do Liftonoszek :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...