środa, 24 kwietnia 2013

..podróżowanie czas zacząć:)...

Kilka dni temu Jaszka natychneła mnie swoimi fantastycznymi travel journalami, więc postanowiłam sobie, że w tym roku (i w następnych też;)) będę dokumentować każdą podróż- małą i dużą:)) Zaczynam za tydzień- majówką, będę ładować bateryjki z rodzinką w Debrznie w Borach Tucholskich na busowym zlocie VW T3:)) Już nie mogę się doczekać! Bardzo mi tego potrzeba!

Journal kupiony w Sodzie świecił pustymi kartkami więc zatarłam łapki i wzięłam się do roboty:)) okładka została ozdobiona a pierwsza strona zwiastuje początek tegorocznych tripów i powstała na 'Przyklejowy' tydzień inspiracyjny z mapą. Kliknijcie się koniecznie bo można zgarnąć super nagrody w konkursie!




Jeszcze się nie pochwaliłam, ale niedawno dostałam tajemniczą paczkę od Antilight, a w niej same skarby! Ręcznie malowany obrazek, przydasie skrapowe, retro mini zabawki dla Rubenka i tą fantastyczną kopertówkę na journal!!! Jeszcze raz Ci kochana dziękuję:******



Na journalowy zestaw podróżny składają się moje ukochane nożyczki, cienkopisy, klej i taśmy washi. Ten genialny pomysł zgapiłam od Kasi Worqshop:)) Dorzucę jeszcze karty do journalingu i trochę ścinek..

Która z Was też ma takie 'journey journale'?:)) Chętnie pooglądam:))

 

buziole babole:***

14 komentarzy:

  1. no, no! Genialnie! :)
    Okropnie podoba mi się jak 'upiękniłaś' okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeny ale zazdraszczam!!!!!!!! Ja tez już zacieram ręce na majówkowe szaleństwo smashowe! Yeah!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja już doczekać się nie mogę odpoczynku i pierwszych wpisów poczynionych na łonie natury:DD

      Usuń
  3. świetny :) mam nadzieję, że pokażesz nam wypełniony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam natką nadzieję haha:D oby mój zapał nie osłabł;)

      Usuń
  4. Ojeeeej, Agi, ale żeś mi kopa dała tym albumem. Jest boski i chyba też sobie zrobię tagiego - w końcu przede mną najdłuższe wakacje w życiu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana:)) będę dość blisko Chojnic...może uda się jakoś spotkać:))

      Usuń
  5. ojaaaaaaa jaki cudniasty. ja oczywiście spodziewam się, że będzie w nim miejsce także na pomajówkowy wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no i kolejna mnie natycha do zrobienia travel journala!!! a jeden journal wlasnie z aparatem u mnie lezy i sie nudzi no.. chyba tez zgapię ten pomysl.. w szczegolnosci ze za pare dni wyjazd na majowke :D
    cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki kochana:** Czekam niecierpliwie na Twoje wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  8. macałajak Agi nie widziała ...... ale tylko wzrokiem O_oo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Love! Boska okładka, zwłaszcza w środku :) Cieszę się, że kopertówka znalazła zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...