poniedziałek, 25 marca 2013

..czyżby wiosna?...

Lejdi chyba skutecznie odgoniła wstrętną zimę swoim scrapem..dzisiaj słoneczko świeci u mnie straszliwie, śnieg topnieje! Yeah! Wczoraj przeglądając Decobazar trafiłam na linka do bloga Kapi z tutkiem na kapitalne literki! No i zaraz poszukałam kartonu, ścinek materiałów i powstał napis PEACE...


Zgłaszam wiosenne focisze do Art Piaskownicewogo marcowego projektu 12/12 :)

..a jajco w żonkilach zostało zrobione na spotkanku u Ki z wykorzystaniem jej napisów (do ściągnięcia na jej blogu) :))


 ..na co dzień peace mieszkać będzie wysoko na półce z daleka od łapek Rubenka;))...
Już mam pomysł na więęęęęcej literek! muszę się tylko w większe ilości filcu zaopatrzyć:) i trochę zdradzę..szykujcie się na literkowe cuksy;))

A jest jeszcze jeden zwiastun wiosny...


..właśnie się dowiedziałam że jest mój mój  MÓÓÓÓJJJ!:D
Dziękuję Ki, strasznie kochany babol z Ciebie!:*** 


11 komentarzy:

  1. no nieee! jakie rewelacyjne literki! czy jest coś, czego Ty nie umiesz?? zabiłaś mnie, leżę, kwiczę!

    a obraz kurde wypas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana naprawdę łatwo je poczynić:)) możemy sobie zrobić warsztaty w maju jak będę u Ciebie:D lowju:**

      Usuń
    2. ale ja maszyny ni mam! :D

      Usuń
  2. kapitalne litery :D kuszą mnie juz od dawna, więc chyba też skorzystam z tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! daj znac jak zrobisz to looknę:))

      Usuń
  3. Napis jest bombastyczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. o cholercia.. ale pięknie Ci wyszły ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięęęki:D i jeszcze raz dzięki za inspo:***

      Usuń
  5. Oby, oby wioooosna napatrzyła się takich pięknych rzeczy i już przyszła :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...