wtorek, 12 lutego 2013

..oh deer!...

Lejdi miała niedawno urodziny:) Chciałam jej podarować coś niepowtarzalnego i oczywiście hendmejdowego i przy nieocenionej pomocy mężula powstała podusia z deerem- bo Lejdi deery lubi bardzo bardzo:)


Mój A. pomógł przy transferze, a ja potem uszyłam poszewkę ze starej babcinej bawełnianej pościeli. Dorzuciłam jeszcze karteluchę z balonami, kilka małych różowych mydełek i wszystko poleciało do Lejdi w dużym pudle:)

Z tego co wiem to się podobało:D
Lowju babo:***



buuuziam!
 

17 komentarzy:

  1. ufffffff! moim pierwszym planem tez bylo zrobienie jej poszewki:D ale w koncu wyszla mi brzydka i zrezygnowalam, i dbrze!!! bo Twoja jesst duuuuuzo lepsza! jest megagenialna!! :D zazdroszcze lejdiszonkowi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana:*** i nie wierzę że wyszła Ci brzydka! Ja pierwszy raz cos szyłam na maszynie i myślałam że będzie łatwo ale w praniu wyszło że niestety nie jest:) Mam tylko nadzieje że się tak szybko nie zacznie pruć;))

      Usuń
  2. oj podobało się i to jak! podusia zdobi kanapę i codziennie się w nią wpatruję.

    buziiiiiii jak stąd na księżyc!

    OdpowiedzUsuń
  3. macałam i cały czas myślałam jakim sposobem Ty to zrobiłaś!? jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D transferowanie nie jest takie trudne trzeba miec tylko wydruk z drukarki laserowej:)) mężul mi pomógł bo dużo lepiej ogarnia ten temat:) cmokcmok:***

      Usuń
  4. cudny deer! a męska ręka jest nieoceniona! Wczoraj póbowałam otworzyć puszkę z farbą! Mam łapę w dziurze znaczy dziurę w łapie tylko dlatego, że nie poczekałam na P :/ :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami bez faceta się nie obejdzie:D niech łapka szybko się goi! buuuziol:***

      Usuń
  5. Fantastyczna:) Skromna, ale niezwykle urokliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezęt podusia bąba

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu dżinjas i gordżes :) świetna poducha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezencik, piękny :-) Transferu jeszcze żem nie próbowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...