środa, 14 listopada 2012

..zaległości...

Troszkę mnie tu nie było, smutno się działo u mnie... moja mama odeszła po długiej i ciężkiej chorobie... nie tak łatwo wrócić do codzienności.

Ale jestem i będę nadrabiać zaległości. Zacznę od
scrapów, które powstały jakiś czas temu i jak się okazało nie muszą czekać na pierwszą publikację na firmowym blogu..

..jesiennie i z Lejdiszonkiem:***...

 ..wrzosowego scrapa za nic nie udawało mi się sfotografować..

..a tego uwielbiam! Z zimą i świętami już mi się kojarzy...mmm... Jabłuszka z których robię crumble zebraliśmy sami z naszej jednej jedynej jabłonki... a jest tego w sumie jakieś 200kg! :) komu jabłuszek?:)

A jutro opublikuję zaległy albumik...uwaga będzie różowo:)

Ściskam Was kochane moje babolce:********

13 komentarzy:

  1. Agi, nie wiem od czego zacząć ten komentarz... bardzo mi przykro i myślami jestem z Tobą... czego bym nie napisała zabrzmi banalnie.
    Scrapy natomiast mega pozytywne, kolory aż biją po oczach. Szczególnie ten z Lejdisiowymi butami. Zaraziła Cię dziewczyna różem, oj zaraziła! Ale wygląda to bosko! A cruble sama robiłam kilka dni temu i choć nie zazdroszczę takiej ilości jabłek do przerobienia, to wymówki, by obżerać się crumble - jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że się trzymacie ciepło w rodzinie.

    trudno tak pisać wesołe przy smutnym, ale może o to chodzi, by nei skupiać się tylko na tym drugim. Tak więc uśmiech bo Przepiękne prace nam pokazałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, energetyczne (jak zwykle!!) kolory. Pełne optymizmu, mimo tych smutnych dni wokoło. Przesyłam Ci troszkę uśmiechów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Agutku, dobrze wyczułam sytuację :-( Wiedziałam, że taka cisza u Ciebie nie bierze się z nikąd. Jak już nie odpisywałaś na maile, wiedziałam, że nie jest dobrze ... Tak mi przykro :-(
    Jedyna nadzieja w scrapowaniu! Ty silna jesteś Baba, wiem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy stanowczo najulubieńszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci współczuję...
    A scrapy prześwietne, niesamowicie kolorowe i energetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudoooowne scrappyyyy! stesknilam sie za twoimi pracami :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. słońce moje, Ty już wszystko wiesz, a ja cieszę się, że jesteś taka dzielna. pamiętaj, zawsze i wszędzie czekam w gotowości.

    i skrapuj, skrapuj, skrapuj - to najlepsza terapia maluchu!

    te wszystkie cuda są tak piękne, że buzia sama się rozdziawia. no te kolory mniam! i moje buty tam ślicznie oprawione :****

    OdpowiedzUsuń
  9. przykro mi ja też niedawno straciłam ojca
    ale jakoś leci musi
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Twój styl tworzenia jest taki energetyczny, wszystkich elementów jest tak duuużo, że muszę się z 5 minut gapić, aby żaden cudny element nie umknął moim niedowidzącym oczkom ;) Jesteś mistrzynią kompozycji!

    Wyrazy współczucia z powodu Twojej Mamy. Pewnie nie ma takich słów, które mogły chociaż trochę ukoić ból po takiej stracie, ale wierzę, że będziesz dzielna. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agi cudne scrapy! Wywalaj na papier, wyżywaj się ile wlezie, papier wszystko zniesie. To dobra terapia. Spokoju Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo takiego smutku, takie prace i taki pałer, jesteś naprawdę wyjątkowym babolem :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...