czwartek, 29 listopada 2012

15 rzeczy...

Lejdi pod ogromnym naciskiem masy była zmuszona rozpocząć drugą edycję "15 rzeczy":) I tak oto przywędrowała do mnie, od Lejdi właśnie, ta śliczna różowa (a jakżeby inaczej;)) koperta z 15 rzeczami :D


 ..a w niej takie cuda różowo-pomarańczowe...


..kopertę też pocięłam i powstało takie oto skrapiszcze ku czci scrapbookingu:D


No i się pochwalę jeszcze, że w paczusi od Lejdiszona (lowe juuu:***) znalazłam najcudowniejszą na świecie kartkę urodzinową i słowa otuchy zamknięte w boskiej fioletowej ramce...


 ..taka ze mnie szczęściara!:D

Rubenek od czasu do czasu upomina się o "lizacta" z kartki a ja mu w kółko tłumaczę że "lizacet" jest przyklejony i nie wolno go lizać bo jest sztuczny, taka ściemka żeby w końcu dał spokój;))

Ps. Jako że skleroza to moje drugie imię oczywiście zapomniałam cyknąć foto 15 rzeczy które poleciały do Lejdi:/ ale scrapiszcze powstało boskie, różowe i z nami na focie:D PINK SQUAD rulezzz:D !!!!!

Miłego dzionka babeszki kochane:***



13 komentarzy:

  1. AAAAGGGGGGIIIIIIII jesteś genialna! w życiu bym na taki pomysł nie wpadła! no i jestem zaszczycona, że moje krzywe pismo trafiło na skrapa :DDDD


    buuuuuuzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie podeszłaś do tematu. A co! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny scrap! :) No po prostu cudo! Będę dziś przeżywać do końca dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam! nie ma co tak przeżywać;) muuuaaa:**

      Usuń
  4. o kurde, ale miałaś zajebiaszczy pomysł!! Genialnie do tego podeszłaś. A Twoje pismo - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mam stresa jak muszę coś odręcznie na scrapach napisac bo robię głupie byki:D mam nadzieję że na tym nie ma hehe;) cmok:**

      Usuń
  5. Cudna praca! Nie mogę oczu oderwać, jak zwykle zresztą :) Kocham Was oglądać scrapowo, ja tak nie potrafię (w krainie kwiatków), a to tak fantastycznie inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja tam wiem że potrafisz robić cudne skrapy bo przecież na żywo macałam ha! Zresztą do Twojej duszy te kwiatki pasują a do mojej ateistycznej...no to sama wiesz;);) W pon wpadam z wiadrem jabłek! :D cmokk:**

      Usuń
  6. Rewelacyjna praca!!!
    Zrobiłaś na niej pierwszorzędny bałagan :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...