wtorek, 8 maja 2012

..holy cow!

Musiałam obfocić ten znak i zrobić tego skrapa! Wiem, przedobrzyłam grubo ahahaa:D Oczojebny- to mało powiedziane;) i ten róóóóżżż! eh mam słabość do różu od jakiegoś czasu:D To pewnie przez Lejdi;)

Poniższy znak z krową jest wyjątkowy dlatego, że jest to baaaardzo stary znak z krową który różni się od tych nowych, wyraźnych i ładnych znaków z krową widzianych gdzieniegdzie na naszych drogach:P Wiem, za dużo razy napisałam 'znak z krową':P;)

Znak ten stoi w Swornegaciach  w Borach Tucholskich i mijamy go chodząc z naszej łączki do miasta (a właściwie do wsi). Krowa na tym znaku jest jakaś taka koścista i wyblakła i wygląda zdziebko strasznie:) Ciekawe ile lat ma ten znak...ze 30 pewnie... 


Muszę to powiedzieć- kocham kolekcję papierów SODAlicius! I w ogóle cały asortyment sklepu wielbię! 

Buuuuziam babolce krejzolce:*:*:*

13 komentarzy:

  1. Boski, wszystkie receptory mi wariują kiedy widzę ten kłębuszek niteczkowy!!:D znak z krową hahaha super! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swornegacie! :D ahahahha, zastanawiałam się, gdzie to leży :D skrap zajebisty, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy wielbia sode :D hehe
    co do scrapa to jest mega!!! ja nie potrafie laczyc takich oczojebnych kolorow ale tobie to swietnie wyszlo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lowe Swornegacie, lowe krowe. o różu wypowiadać się nie będę, bo wiadomo, co mam do powiedzenia :D
    przebosko to wyszło. burdello jak należy, piona! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super scrap! Połączenie oczoje****nego różowego z krową dało efekt niezwykły :D Pozdrów Bory Tucholskie ode mnie. Sentymentem ogromnym je darzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrap-cudo! A kolorki świetnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada jak australijska krowa! albo kangurro :P Papirusek przywiozlam z Wiedenskiego sklepa a jak chcesz to aparatem moge sie podzielic :))))
    buziolaki

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne LO :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahaha szalonaś! Co za scrap, ahaha swietne polaczenie kolorow, i ta Krowa, no nie moge :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swornegacie??? O matko! Spędzałam tam wszystkie wakacje jako nastolatka, moja rodzina ma działkę nad jeziorem :) Swoje pierwsze piwo tez tam wypiłam :) ozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...