piątek, 27 kwietnia 2012

..do lata piechotą...

Kliknijcie się do Pomorskiego Bloga po nowe wyzwanie Zainspiruj się!
Inspirujemy się piosenką Bajmu "do lata...":)

..więc w letnim nastroju zrobiłam 4 pary letnich kolczyków...


Łiiiiiikeeendddd majowy przede mną!
Tydzień temu wyjazd się nie udał ale jutro wyruszamy w Bory i zostajemy aż do środy albo nawet czwartku:D
Komp zostaje w domu, zabieram tylko książkę i włóczki na Maryszowy kocyk:D No i jeszcze synka i męża też zabieram hehe ;)

Przyda mi sie taki reset mózgu od kompa i codzienności...

A Wy co porabiacie w łiiikend??:)

buuuuziam:*:*:*

3 komentarze:

  1. Śliczne, aż mi latem zapachniało :) a z naszych majówkowych planów nici, siedzimy z anginą :((
    miłego wypoczynu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fota :D aż chciało by się lata :)))

    Ja w majówke choroba w domu siedze, już nty rok z rzędu nigdzie nie jeadę i nic nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  3. urooocze. a dziś lato pełną gębą. mam nadzieję, że tym razem z Borami się udało!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...