niedziela, 25 marca 2012

..tiszertowy recykling...

Art Piaskownica zaprosiła do recykligu t-shirta <<klik>>:)

W szufladzie leżał sobie Rubenowy tiszercik, cudny ale za mały już niestety, więc dlaczego nie zrobić z niego czegoś innego, nowego i na dodatek kolorowego i wspomnieniowego:)


Powstał obrazek 30x40cm, taki niby LO's:)
Wykorzystałam Rubenowe fotki, które nie zostały wykorzystane i leżały sobie w zakamarkach biurkowych szuflad, dorzuciłam papiórki z ILS oraz 7 Dots Studio. Tu poszyłam, tam podoklejałam, przykleiłam trochę filcu.
Całość wcisnęłam w ramkę z Ikei, pomalowaną białym sprayem:)
 

Obraz został dzisiaj podarowany babci Rubena, Halince, z okazji urodzin:)

 




Dziękuję Wam kochane babeczki za to, że wpadacie na bloga, komentujecie, za to, że jesteście ♥ 

Ścissssskam Was straszliwie mocno!

9 komentarzy:

  1. no bomba:D swietnie przerobiony tshirt:D w zyciu bym nie wpadla na to zeby go do ramki wrzucic!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny pomysł! Super się prezentuje ramka w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale uroczy pomysł ;)
    pamiątka będzie na lata

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaacie Agi jaki superowy volkswagen van, boska kolekcja!
    A t-shirt jest wspaniały. Ostatnio widziałam na jakimś designerskim portalu, że w sypialni jakiejś pary wisiała sukieneczka ich córki ze chrztu i stanowiła element dekoracji. Pięknie to wyglądało, ale jest to jednak chyba bardzo niepraktyczne. A u Ciebie t-shirta nie będzie trzeba ciągle prac z kurzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysl, i slodziutki Wasz maluch...:)
    pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i fantastyczne wykonanie - no i te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł!!! super pamiątka! ja bym go nie oddała ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne. i fantastyczne jest to, że na pracę składa się element ubranka. dzięki temu za jakiś czas będzie jeszcze bardziej wzruszająca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...