środa, 27 lipca 2011

Wspomnieniowo..

Welcome back po urlopie:) Było cudownie, odcięci od świata spędziliśmy tydzień w Borach Tucholskich. Ciężko było wrócić do szarej codzienności zwykłego życia, nawet do skrapowania... Postanowiłam ponadrabiać zaległości:) Jesteśmy z mężem już 2 lata po ślubie i jeszcze ani ślub ani podróż poślubna nie doczekały się albumu czy choćby scrapa!!! Dlatego postanowiłam zrobić serię scrapów z podróży poślubnej, wspaniałej wyprawy naszym kochanym busem do Wenecji poprzez Czechy i Austrię... Na pierwszy ogień foto zrobione w Brnie, fajny znak drogowy jak ulał pasował do świeżej mężatki;) Jakoś wena mi nie dopisuje ale to chyba dlatego że strasznie tęsknię za Borami i czasem spędzonym tyko z A. i z Rubenem. Nie do końca zadowolona jestem z tego scrapa, ale trzeba od czegoś zacząć:) Podpasował mi miętowo czerwony temat na blogu sklepu ILS:)


Ściskawki:*

4 komentarze:

  1. hahaha, świetny!!!
    (wypatruj listonosza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały scrap:) jakie zdjęcie! idealnie wpasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z fajniejszych skrapów, jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się ubawiłam oglądając Twoje prace:) z pomysłem, z humorem... Podziwiam, tym bardziej, że dla mnie cała kartka to wciąż za duży format;)

    Dzięki za udział w moim candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...